Shipping, Returns & Refund Policy
Πολιτική αποστολών
Κάθε αποστολή προιόντων για εμάς, είναι σημαντική και στέλνουμε τα προιόντα μας προς εσάς με μεγάλη προσοχή.
Οι αποστολές των παραγγελιών σας πραγματοποιούνται με όποιο τρόπο σας εξυπηρετεί. Συνήθως συνεργαζόμαστε με γνωστές εταιρίες ταχυματαφορών (courier).
Οι παραγγελίες που έχουν παράδοση εντός Αττικής, Θεσσαλονίκης και σε μεγάλα αστικά κέντρα παραδίδονται από σε 2 έως 4 εργάσιμες ημέρες.
Οι παραγγελίες για την υπόλοιπη Ελλάδα, παραδίδονται από 3 έως 7 εργάσιμες ημέρες.
Οι παραγγελίες για την όμορφη Κύπρο παραδίδονται μέσα σε 3 έως 7 εργάσιμες ημέρες.
Οι παραγγελίες στον υπόλοιπο Κόσμο η παράδοση εξαρτόνται από την χώρα.
We ship worldwide!
Πολιτική Επιστροφών & Επιστροφής Χρημάτων
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, έχετε την δυνατότητα να το κάνετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε, λαμβάνοντας υπόψη σας τις παρακάτω προϋποθέσεις:
Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο, στην αρχική του κατάσταση και η συσκευασία του δεν έχει παραβιαστεί με κανένα τρόπο.
Επιστρέφοντας ένα προϊόν έχετε δύο επιλογές:
1. Αντικατάσταση Προϊόντος
Σε περίπτωση αντικατάστασης ενός μη ελαττωματικού προϊόντος θα επιβαρυνθείτε με τις παρακάτω χρεώσεις:
Έξοδα επιστροφής:
Κόστος αντικαταβολής του νέου δέματος:
Έξοδα αποστολής του νέου δέματος: € αν η διαφορά ανάμεσα στις αξίες των επιστραμμένων και των νέων προϊόντων είναι κάτω των € / δωρεάν αν η διαφορά είναι ίση με € ή μεγαλύτερη
Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε με έξοδα επιστροφής €, τα οποία θα αφαιρεθούν από την αξία του προϊόντος ή των προϊόντων που επιστρέψατε.
Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό.Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί σε διάστημα εντός 10 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων από την εταιρεία μας.
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η προσκόμιση της απόδειξης και του εντύπου επιστροφής.
Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε μπορούν να αποσταλούν σε εμάς μόνο μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Βήμα 2. Συσκευάστε το προϊόν στη συσκευασία με την οποία σας είχε σταλεί, προς αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά του. Τοποθετήστε στην ίδια συσκευασία την απόδειξης αγοράς.
Βήμα 3. Στείλτε το πακέτο με την εταιρία Courier που το παραλάβατε, καλώντας το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα.Σε κάθε περίπτωση θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.
Παρατήρηση
Χρειάζεσε Βοήθεια;
Επικοινώνησε μαζί μας στο sales@pallacandles.gr για όποιαδήποτε διεκρύνηση ή ερώτηση έχεις.